GAAH vilken dag!!!

2008-09-07 @ 22:55:36
Nu är vi hemma igen, eller har varit hemma en stund : ) hihi.
VILKEN JÄKLA DAG ASSÅ :O FYFAAN VA KUL VI HAR HAFT!!!

Dejten med Jessica var bara helt otroligt Fantastiskt :D Shiiit va kul vi hade, stod och pratade i två timmar typ.. JAG ÄLSKAR MÄNNISKAN!!!!!!!! Ärligt liksom, de finns Ingen som slår henne!! <33333 HON ÄR BARA BÄST!!! Hon är redan saknad, fatta, gaaah!!

Sen blev det kungsan, där de var dags för Sanna Nielsen :D iiiih, sjukt kul hade vi :D Där vi även träffade Karolina och Lotta :D hihi. Och efter de var de bara raka vägen till TV-huset för inspelning för Så ska det låta!! Jag säger bara: Vi dog på första raden xD När både Jessica Andersson och Marie Picasso var med :O:O Galet kul var de :D

De kommer blogg om allt, de lovar jag verkligen... Men jag måste få landa först, de har hänt galet mycket och de kommer mera... ;D

Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Mika

Den där Jessica Marberger är verkligen i en klass för sig! <3



Tack för en löövli dag baby, saknar dig redan!!!



PUSS! <3

2008-09-08 @ 15:49:29
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback