GRYMT!!!!

2008-09-16 @ 23:20:00
Nu är vi hemma igen... Eller kom för en liten stund sen...

Vilken kväll vi har haft asså :D Varit på Tyrol och kollat på Christer Sjögrens jubileums show, de var genomdrag... Nathalie är ju med där ; ) Och ja, jag vill verkligen inte säga detta, men showen är SJUUUUUKT GRYM asså!!!! Vi ville se den igen fan, xD haha. Nathalie är ju grymmare än någonsin på dansen, hihi!! Och Jessicas version av My heart will go on, är helt Otroligt fantastisk, helt fenomenal :D Gaaah!! Träffade båda brudarna efteråt, dem är bäst : ) hihi. Och en viss fröken Andersson var i "publiken". haha ; ) Berättar mer om denna kväll imorgon eller när jag har tid!!!

Nu ska jag slänga in videosarna från kvällen och sedan bädda och sova xD
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: A-K

HAHA de todde jag inte! Att du skulle gilla CS. haha:P Var ni fram å hälsade på AA då? Pussar<33

2008-09-17 @ 08:31:39
URL: http://annakarinlindstrom.blogg.se/
Postat av: Carro

A-K: HAHAHA asså han har rösten ju HAHA xD men liksom jag gillar inte han, men showen, jaa jag vet inte hur man ska säga xD HAHA. ;) Nopp vi var inte fram till henne, hann inte, hon drog tydligen när vi stod och pratade med Natta och Jessica.. haha. PUSS

2008-09-17 @ 09:06:47
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback