Hemma igen...

2008-09-18 @ 17:50:05
Nu är vi hemma hos Micke igen. Jag åkte ju som sagt ín till stan vid halv tio : ) Satt en stund på centralen men sedan gick jag runt lite på stan och snurrade runt lite varstans... Jag gick tillochmed lite "vilse", kom litr fel xD HAHA. De var kul ju, jag skrattade fan för mig själv där.. Men iallafall, jag var in på HM och där hittade jag en fin tjocktröja, men jag är ju så snål (A) haha. Så den blev ju inte köpt. Åsså hittade jag ett par fina jeans, rosa :D hihi, sjukt snygga var dem, men ja, jag är ju snål... Men funderar starkt på att köpa tröjan iallafall, jag behöver ju en!!! Får se imorrn eller på lördag om jag orkar springa iväg och köpa den... Sen mötte jag upp Micke strax innan tre och vi snurrade runt lite till och sedan åkte vi hemåt : ) Jag var in på hemköp och köpte choklad, mycket viktigt (A) HAHA.

Nu sitter vi och trycker vid varsin dator igen... Jag ska kolla vad jag missat under dagen.
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback