Hemma igen...

2008-09-25 @ 16:27:38
Nu har vi kommit hem igen. Vi åt lite mackor sist och begav oss till stan runt två-tiden. Snurrat runt massa där, inne på gallerian och lite runt om : ) Det går väldigt snabbt att gå igenom stan här xD haha. Men jag testade iallafall träningsbrallor både på team sportia och intersport. Och de slutade med att jag köpte dem på intersport, dem var ju faktiskt 150 spänn billigare och satt lite skönare också. Haha, så de blev inte dem jag kollat på i nån vecka nu xD HAHA. Var in på lindex också och köpte nagellack ;D haha. Sen träffade Ankan några vänner på stan så stod vid dem och pratade ett tag, sen trallade vi vidare till Dollar, Rusta och tillslut Willys. Sen vandrade vi hemåt och kom nyss hem : ) Lite trött i benen faktiskt xD haha.

Nu vette fan vad jag ska göra, hm, ska nog testa mina brallor och måla naglarna lite (A) haha. Senare ska jag och Ankan ner till pappa en sväng : )
Smiing in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback