Hemma igen!!

2008-09-04 @ 15:42:13
Jag tog cykeln till skolan, stannade till på stan först, för jag åker ju ändå igenom den liksom!!! Kikade in på Team Sportia och de skulle jag fan inte ha gjort känner jag... För hjälp va mycket snyggt de fanns där som jag ville ha :O Jag hittade såklart ett par träningsbyxor som jag vill ha, kostade dock 500 men jag tror ändå jag måste ha dem fan, men frågan är när jag har råd :S Sen såg jag ett skitsnyggt Nike-linne, ett randigt linne, en Nike-tröja och en mysig munkjacka.. Ge mig pengar fan ;D Jag vill ha allt, men vågar fan inte räkna ut vad allt skulle gå på men närmare 2000 typ xD haha. Gaah!! Sprang även in på Intersport och Lindex men där hittade jag inget, som tur var!!!

Cyklade vidare till skolan, träffade Junia utanför så pratade lite med henne och sen for jag in och upp till Annette : ) Vi kollade vad jag hade kvar och hon skrev upp ett litet schema med allt.. De är faktiskt inte så mycket skit kvar, de var fördjupningen då och sen är de bara en bokanalys och litteraturhistoria : ) De ska nog gå fint!! Men hon förstör mina planer lite granna, inte bra alls : /. Haha, fixade även så att jag skulle få Fronter redan nu, så jag kan hålla koll på vad som händer i kursen : ) Riktigt najs!! Sen for jag hemåt...

Nu sitter jag här igen, inte bra alls.. haha, men en liten stund kan jag trycka här, de händer ändå inget annat just nu xD Ska nog slå på lite OC : ) Byyye...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback