Idol.

2008-09-25 @ 20:58:12
Ja, nu är dem 16 deltagarna klara för kvalet. Och jag är glad, jag har mina två favoriter med :D hihi. Men en till som jag ville ha med var Alexander, han är ju så grym ju : ) Kunna dem bara inte ha bytt ut han mot till exempel Alice Svensson eller någon, jag tål tyvärr inte henne. Sett och hört alldeles för mycket från henne, hon är ju härifrån trakterna, så mycket talangtävlingar har man hört henne i xD haha. Och ja, så speciell tycker jag då inte att hon är. Men ja, ta tillbaks Alexander för sjutton.

Gah, spännande och se fortsättningen nu :P
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Zara

Jag känner Alice privat o hon har sjungit sedan hon var liten ibland annat i programet Super Troupers...



2008-09-25 @ 21:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback