Lång men lyckad dag!

2008-09-08 @ 19:55:29
Vi var upp i skaplig tid, klockan ringde vid åtta typ.. : ) hihi. Vi kom upp en stund senare, gjorde oss klara och allt.. Sen tog vi t-banan nån gång, jag hoppade av på centralen och Micke åkte vidare till skolan!!! Jag drog raka vägen till Gallerian och snurrade runt där, sen in på Drottninggatan och snurrade där.. Tröttnade och tog mig till centralen, där satte jag mig på en bänk och där satt jag nog i två timmar typ xD HAHA. Messade med lite folk och försökte få tag på Natta!! De blev lite snabbt in på Donken för strips ;D haha. Sen drog jag ut på stan igen... :P Och tillbaks till centralen till 15.30 typ, för att möta Micke som kom vid typ tio i fyra : ) Då tog vi bussen ut till djurgården, där vi efter en kort stund träffade på Natta som var där ute och repade : ) Snabbt, men mycket trevligt må jag säga, hon är ju helt lövely <3 hihi. Efter de så drog vi iväg, tog oss till Mörby och där blev vi upphämtade och vi åkte vidare till Elgiganten för Emelie skulle köpa dator, så de blev gjort... Och sedan åkte vi hemåt igen.. Typ nyss ätit här : ) Pasta och korv, gött!!

Nu sitter vi här båda två och blänger på Nyhetsmorgon Efter tio :D iiiiih!!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback