Längtar...

2008-09-30 @ 17:20:54
Jag gör inte mycket här nu, kollade på Bounce Live för en stund sen, som ni kanske förstod, haha! Nu spelas de massa musik här, chattar lite smått och blänger runt på lite bloggar som vanligt :D Sitter och kollar på mina tavlor också och guud va jag saknar alla, alla minnen vi skapat, åååh kärlek <3 Ta mig tillbaka...

Ååh nu blev de Sara Löfgren här, jag längtar så mycket till på fredag nu ju, då ska jag och Sara till Gävle och se Sol, vind & vatten :D iiih så kul, jag räknar ner... Troligtvis en träff med Sara också. Och Britta : )

Nu börjar jag bli hungrig också, men jag känner att de luktar mat här!! Mums!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback