Livet är en Schlager.

2008-09-22 @ 23:37:09
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte älskar denna filmen. För de är fanemej Världens bästa film typ. Vem älskar inte Livet är en schlager liksom?! Ååååh, den är helt lövely <3 Schlager, schlager, schlager... Jag valde mellan denna och Mello-musikalen, haha. Ja, jag har nog lite schlagerfeber asså!!!! Jag längtar mer än någonsin till Melodifestivalen, åh de ska bli så galet kul!!! Alla vänner, vi kommer bli ett galet gäng ;D Yaaay ge mig Mello-tider nu!!!



" Handen på hjärtat, vem kan säga
Att det är sant att ensam är stark
"

Kommentarer
Postat av: Mika

KÄRLEK! <3

2008-09-25 @ 15:08:45
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback