Lördag!

2008-09-13 @ 11:34:11
Jag är vaken, men grymt trött ju... Fyfaan när ska man bli pigg igen?! HAHA. Jag ligger här i sängen iallafall och gör inte så mycket, blänger runt på bloggar och bdb!!! Kanske dags att ta sig upp snart och fixa sig för dagen, hmm, de låter så himla jobbigt xD Jag ska ju typ ändå inte göra något... Blev ju inge Uppsala : ( buhuu!!

Men jag ska la iallafall förbi pappa senare, tänkte ta mig förbi ica då också och köpa videoband. Sen finns det inget mer planerat, de blir väl att kolla på sista Sommarkrysset ikväll (jag minns fan inte senast jag kollade på krysset på tvn, om man bortser från i tisdags då xD). Men de ska la bli mysigt kanske. Blir hemma själv också, för mamma ska iväg på Ladies Night i Gävle ;D hahaha.

Nej jag kanske ska göra nåt ryck nu, fast tvättmaskin kan få gå klart först...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback