Måndag.

2008-09-15 @ 14:48:31
Nyss hemkommen...

Jag och mamma drog iväg till komvux tidigare för att hämta lite papper, som inte fanns xD haha. Och för att prata lite med Annette, om va tusan hon babblade om i mailet, haha. Jag skulle prata med en annan som satt i möte till två-tiden. Så jag och mamma åkte till ica där emellan och handlade lite, införskaffade band till helgen (A) hihi. Och lite dricka och resegodis, mums! Sen tillbaks till komvux och där träffade vi Marcus, så jag pratade med han, skrev in mig på kurserna, som jag tydligen inte hade gjort :S, och sedan skulle han fixa med pappren, så mamma ska hämta dem imorrn eller något : ) Sen åkte vi hem..

Nu sitter jag här och gör inte mycket allt.. Jag har inte så ont i käken längre, eller de känns ju iallafall men jaa de ska de väl gö xD haha. Och jag är uppsvälld, verkligen. Inte kul alls. HAHA. Hoppas de går över snabbt, eller iallafall minskar något. Jag ska inte ut och ränna mer idag, men jag vill otroligt gärna gå på dansen senare, men jag känner att de kommer jag inte klara av.. De kommer bara pulsera ännu mer och göra ont, icke bra alls då.. Så nu blir jag hemma resten av dagen... blö.

Nu ska jag fortsätta lyssna på min favvolåt, "Du får inte", jag är helt kär i den!!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback