Måndag!

2008-09-01 @ 16:59:30
Det har fan inte hänt ett piss än idag, har bara suttit här vid datorn och blängt!! Jag har galet ont i kroppen iallafall, ryggen och benen framför allt!! Hoppas de hinner lägga sig lite till helgen, jobbigt att röra sig ju xD Annars har jag pratat med lite vänner på msn, myspys... Lyssnat på massa bra musik : ) Kollat på gamla avsnitt av Floor filler och bölat lite... Spelat lite Mahjong Titans på datorn xD haha. Juste, jag har bokat tåg och buss för helgen/veckan också ;D Yaay, jag längtar... <3

Just nu gör jag inte så mycket, lyssnar på Anorah, pratar lite på msn och har ont i ryggen/nacken när jag sitter xD haha. Jag ska nog ner och ta lite fika om jag får, mamma bakade bullar i helgen, mums :D hihi.
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Annika

Floor Filler is the shit!!!! <333

2008-09-01 @ 20:27:11
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback