19/9 - Sanna är så lövely <3

2008-09-19 @ 21:04:04
Vaknade vid åtta, upp och hoppade nån gång! Fixade oss och tog oss iväg... Jag hoppade av vid Östermalmstorg och Micke fortsatte till skolan!! Hoppade vidare på t-banan till Karlaplan och där sprang jag in på Lilla ica som jag inte hittade ett piss på xD haha. Sen drog jag raka vägen till TV-huset : )

Framme vid TV-huset runt 11 typ... Jag var nästan själv där i foajen xD haha. Strax innan halv tolv så dök Agnes upp : ) haha, De stod och pratade med lite andra folk, bland annat hennes medtävlande (som jag inte fattade då xD). Vid ungefär tjugo i tolv så kom Sanna :D Så då pratade jag med henne lite snabbt innan hon skulle in och sådära..

Sen satt jag mest där och blängde, Christer Björkman hann till och med dra därifrån i nåra timmar och komma tillbaks xD HAHA. Drog bort till 7eleven och köpte lite bullar och dricka. Vid ett ungefär kom Siw och co, pratade lite med dem : ) Strax efter två så kom Micke också :D Yaay, då ställde vi oss först i kön där och pratade och sådära : ) hihi. Sen dök Lotta med familj upp så vi gick fram till henne och pratade massa : ) thihi. Hon är för go ju!!! Sen blev de la insläpp vid kvart över tre ungefär : ) hihi. Hejade på Pernilla (studiomannen) när vi kom in i studion och vi fick ta våra platser längst fram : ) hihi. Och folket fylldes på, hejade på Lotta igen också när  hon skulle ta plats och såg oss ;D haha. Sen började inspelningen och de var kul, men tillslut blev de bara assegt. Jag gillade INTE  Sannas medtävlare Johan Wester. Men jag skulle gjort vad som helst för att han skulle va tyst i en minut xD HAHA. Fyfaan va dryg han var asså... Gaah!!! Och jag lär ju bara säga att jag älskar empty room, iiiih så lövely <3 Inspelningen slutade vid halv sju ungefär, då vare bara vänta på Sanna : ) Pratade lite med henne och tog kort tillsammans : ) Sen drog vi ut, eller ur studion iallafall. Och vi träffade Lotta där och pratade lite mer med henne : ) Sen hämtade vi min jacka och drog till t-banan!!! Var in på Hemköp när vi kom till Mörby, köpte godis och sådära, gött!! Nyss kollat klart på Doobidoo : ).

Tack Sanna och Lotta för denna dagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback