Ny månad!!

2008-09-01 @ 13:13:01
Nu är sommaren officiellt slut. Känns lite tråkigt att den är förbi, men jag har gjort så hiiimla mycket, så jag ska bara vara glad!! Ny månad har vi framför oss nu, September-månad!!! Men inte tar äventyren slut bara för att sommaren är slut, nejnej, jag kommer åka fram och tillbaks till Stockholm och så även denna månad :D Mycket skoj framför mig, som jag verkligen längtar till...

Det händer inte mycket här just nu, jag har tråkigt.. Lyssnar på musik och pratar med lite vänner : ) Jag funderar på om jag ska göra något vettigt, men va finns de som är vettigt då xD hahaha, gaah jag har tråk!!!!

Inget att skriva så vi avslutar detta...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback