Onsdag.

2008-09-24 @ 12:47:06
Här ligger jag i sängen och trycker på datorn, hihi. Musik spelas för fullt också. Vaknade i skaplig tid idag och jag har hunnit ätit både frukost och lunch, de var länge sen de inträffade xD haha. Men duschen har jag inte hunnit komma till än, men jag ska...

Saker som behöver göras:
- Fixa över lite inspelningar till datorn. (vore ju på tiden).
- Göra filmer av de. (känns dock inte så viktigt längre).
- Fixa en annan grej. (inte sån stor brådska).
- Bränna ut bilder på DVD-skivor. (innan allt försvinner).
- Ner på stan och köpa träningsbyxorna. (jag vill ha dem, trots att dem är dyra).
- Läsa ut sv-boken och fixa en recension och muntligt anförande om den. (hata, vet inte hur jag ska göra. Oj de ska vara klart på måndag kom jag på nu ^^).
- Sätta mig in i sv-grammatiken och göra klart fördjupningen. (Måste bli klar i tid).

Nej nu ska jag hoppa in duschen så jag blir klar nån gång, sen får vi se vad som händer. Om nåt på listan blir gjort, jag hoppas de men man vet aldrig med mig xD HAHA. Jag är Bäst på att sitta kvar här ju... Skriver senare igen : )
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback