Onsdag!!

2008-09-03 @ 14:18:17
Ny dag... Jag vaknade la typ kring halv elva typ, duschade och åt frukost sen har jag nog suttit i min säng och tryckt på datorn sen dess xD haha. Jag har påbörjat min packlista för helgen också, som jag nog ska ta och fixa klar strax.. Vill vet vad de blir för väder ju, allt skulle bli så mycket lättare då, haha. Jag har fått tågbiljetterna också, very najs : )

Now, i´m sitting here and do nothing!!! Nyss ätit upp äckligt godis jag hittade i hyllan, haha, jag vill ha choklad, ge miiig!!! Ska plocka fram packlistan nu och lyssna vidare på musiken här : )
Smiling in love
/ C.


du är den som får mig le... miss u <3

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hej Carro !!! När kommer ni på mässan ? Vi lär ju vara där iallafall strax innan 12 eftersom att Småstjärnorna börjar 12. Hur blev det för dig på söndagen kommer du då också? El tar du fikat med er vän? Sköt om dig !!! Kram E-M

2008-09-03 @ 16:10:13
URL: http://evamaries.blogg.se/
Postat av: Carro

E-M: Hejhej! Vi är i Köping halv ett, så jag vet inte hur lång tid de tar till mässan sen.. Men vi ses där!! Neej tyvärr så kommer jag inte på söndan :( vill så gärna, men jag blir kvar i sthlm och tar fikan med vår vän :) Men vi ses på lördag! Ta hand om dig!!! Kram/ Carro

2008-09-03 @ 16:39:26
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback