Packning pågår...

2008-09-25 @ 23:28:37
Haha, ja sen sist så har jag inte gjort mycket alls, suttit här vid datorn och blängt och chattat lite : ) Påbörjat en målning av naglar som jag inte hunnit klart med xD För jag kom på mig själv för inte en sån lång stund sen att jag har inte packat ännu :O HAHA, hur fan ska jag hinna de nu liksom, men jag springer runt här som en tok och försöker packa xD haha. Inte lätt kan jag säga... Ni kanske undrar varför jag packar eller så inte, men ja, jag ska åka till Stockholm imorrn igen :D Wohoo, ska till Micke igen, vi ska ha de galet kul : ) Imorrnkväll ska vi troligtvis iväg och se Cam Tyler, de ska bli galet najs :D Hoppas bara på att hon kan fixa in Micke, vi väntar fortfarande på svar från henne om de, så de visar sig imorrn helt enkelt : ) Sen ska vi ha skoj de andra dagarna också såklart. Imorrn är även Sonja med i Go´kväll och Sanna är med i BingoLotto på Lördag :D haha, naaajs värre!!

Nej packning var de ja, jag måste fortsätta med den, sen lär jag nog lägga mig i skaplig tid idag för att hinna upp imorrn ju ;D hihi. Juste, naglarna lär målas klart också!!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback