PREMIÄR: Christer Sjögrens jubileumsshow!!!

2008-09-18 @ 19:23:06
Ikväll så är det premiär för Christer Sjögrens 40 års jubileumsshow!!! Det är främst för vip-gäster ikväll, men även lite annat folk är där!!! Showen håller på i ca 1 h och 45 min!! Christer uppträder med sina låtar, som b.l.a. "Min vän", "Till mitt eget blue hawaii", "Suspicious Minds", "Leende Guldbruna Ögon", "Djingis Kahn", "Ljus Och Värme", "I Love Europe". Plus många många fler. Med sig har han sitt band, tre personer på kör och fyra fantastiska dansare!! Och som gäst i showen har han bjudit in Jessica Andersson som bjuder på ett maffigt disco-medley, en helt fenomenal version av My heart will go on och de bjuds även på två duetter med Christer...

Säger bara: En show man sent kommer glömma!!!

Lycka till säger jag till Nathalie och Jessica ikväll, men även ni andra också : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback