Sen sist...

2008-09-23 @ 23:38:36
Jag kollade då klart på Idol, en av favoriterna åkte ur, Katia Löfgren. Hon är ju riktigt bra ju : ) Jag hoppas få se mycket av henne inom en snar framtid iallafall :D hihi. Får kolla på Idol imorrn också, då kanske de andra favoriterna ryker, hoppas inte de : /. haha. Sen efter Idol så kollade jag på Maria Wern - Främmande fågel, väldigt bra serie!!! Sen efter de så blev de So you think you can dance :D haha. Så de fastnade jag ju självklart framför, dem är så jäkla grymma ju!!!

Sen har jag suttit här och babblat med lite folk, kollat runt lite som vanligt. Och just nu gör jag inte särskilt mycket, lyssnar lite på musik och ja, bara ligger här. Jag tror jag ska göra en tidig kväller idag ; ) haha. De känns så, jag sover så länge om dagarna xD haha. Fast ska inte sova direkt nu (A) men snart...

Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback