Sitting here alone with my memories <3

2008-09-22 @ 14:01:48
Ännu en dag som kommer bli lång och tråkig känns de som. Jag sitter här nu och lyssnar på My heart will go on. Älskar den. Speciellt med Jessica. Helt fenomenalt. Annars gör jag inte mycket. Jag vill till Stockholm nu. Så jag har något att göra. Gillar inte att sitta här hemma ensam och inte göra ett skit. Jag är fast vid datorn, fast inget händer här. Jag vill bort. Tänker så himla mycket när jag är själv. Jag orkar verkligen inte. Alla minnen kommer tillbaks. Ta mig tillbaka dit, där jag var som lyckligast. Bara levde livet med vänner jag älskar. Åååh! Det var mys. Den otroliga saknaden är tillbaks också. Jag vill inte. Jag vill inte ha den känslan. Den är hemsk. Jag tycker verkligen det. Tänk på något annat. Men det går inte alls. Gaah! Ta mig till Stockholm NU. Så jag får göra de jag älskar. Träffa vännerna. Springa runt och bara leva livet. Mitt liv. Och ingen annans. Vänner - jag saknar er alla <3


Älskade vänner - ni är saknade och grymt älskade <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar dig också! Sjukt mycket!

Och bilden är ju bara massor av kärlek <3

2008-09-22 @ 17:07:46
URL: http://egogiirl.webblogg.se/
Postat av: Mika

Jag älskar, och saknar, er allihopa. Fyfaan alltså. DET HÄR ÄR HEMSKT!!!



Är det Mars snart? <3

2008-09-25 @ 15:07:27
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback