Skaplig tid ?!

2008-09-26 @ 00:52:14
Haha, jag skrev ju de och jag tänkte faktiskt de också...

Men... En viss person vid namn C... skrev till mig för en stund sen, frågade om jag kommer imorrn, så jag blev fast där ett tag och snackade lite med henne. Så ja, de blir Cam Tyler imorrnkväll för mig och Micke :D haha. Fyfaan va jag längtar asså :D De ska bli så galet kul... Människan är ju Underbar!!!

Och jag tror jag har packat ner de jag kan nu också, får kasta ner resten imorrnbitti när jag vaknar xD haha. Jag måste upp i tid fan. Och jag har inte ens målat klart naglarna ännu :S Tre naglar är rosa xD HAHA. Så de ska jag fixa nu innan jag hoppar i sängs.. 
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback