Slutet av dagen...

2008-09-17 @ 22:06:37
Det har la inte hänt så himla mycket sen sist.. Vi har åkt en sväng, var till Elgiganten och så : ) hihi. De gick väldigt snabbt eller aah xD haha. Sen har vi suttit och glott lite smått på Idol, haha, och skrattat lite smått ^^. Och vi har nyss kollat lite smått på Vem kan slå Filip och Fredrik, haha!!! Sitter och äter lite godis också, men har ingen choklad som jag är hemskt sugen på just nu asså!! Måste köpa choklad imorrn (A)

Jag har inga planer för morgondagen, kanske att jag tar mig in i till stan en stund iallafall : ) Eller de blir nog så, jag orkar inte sitta här hemma igen (A) haha. Inga kvällsplaner iallafall, då blir vi bara hemma och glor lite tv och sådära : ) Väldigt skönt!!

Nu ska jag ta och glo lite på SYTYCD ;D Yaaay, så grymt!!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback