Snart dags att sova igen...

2008-09-19 @ 00:17:56
Nu är det faktiskt dags att sova snart. Inte för att jag är så trött längre utan för att vi måste verkligen sova xD Ligger här och lyssnar på Jessica-klippet just nu, som vi är helt förälskade i <3 Tidigare här så kollade vi på Idol, och vi har skaffat oss en till Favorit : ) Hon var jättegrym verkligen :D hihi. Så nu har man några att följa och jag hoppas verkligen nån av dem går vidare : ) hihi. Sen dess har jag mest bara suttit och knapprat runt.. Fixat lite med lite grejer : ) Inte mycket som hänt med andra ord...

Imorgon ska vi på Så ska det låta-inspelning :D Jag lääängtar, gissa vilken som är med?! Jo, Sanna är med :D iiiiih, de ska bli så sjukt kul att se och träffa henne igen!!! : ) Och även träffa Lotta : ) Spännande och se vilken hon tävlar med och mot vilka, Sanna vägra berätta de när vi fråga henne xD ^^. Sen blir de hem och kolla på Singing Bee, yaay :D Och beställa en grej, de kommer bli najs : ) hihi.

Nej sova ska man kanske göra... snart. Jessica sjunger här för fullt <3
Smiling in love
/ C.


du är saknad redan..... fan.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hälsa från mej ;P Hälsa gärna att hon inte får smita från Bingolotto som förra gången x)



Kram

2008-09-19 @ 09:29:38
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback