Snart dags för sängen...

2008-09-01 @ 23:17:06
Jag har inte gjort nåt vettigt idag... Bara slappat och tråkat!!! Ätit massa bullar och godis och skit xD Känns som jag ska sluta upp med att äta sånt onyttigt skit på kvällarna, inte bra alls ju... Aja, de får bli nya tag när träningen börjar sen också : ) Yaay!!!

Nej jag ska strax ta och sova faktiskt, ska upp tidigt imorrn. Komvux som gäller, svenska lektion : ) Hoppas de är en bra grupp, annars kommer de bara kännas skit, fast jag har bara en uppgift kvar i kursen tror jag, men de får jag reda på imorrn.. Efter skolan funderar jag på att stanna kvar på stan när jag ändå är där : ) Måste kolla efter nå nya träningsbrallor, kanske nå skor också : )

Sängen var de typ, skriver mer imorrn, Gonatt alla!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback