Söndag!

2008-09-14 @ 16:08:35
Oj, jag har inte bloggat något idag, herregud. Men jag känner att jag inte har så mycket vettigt att säga liksom, de händer inte mycket för tillfället. Det är samma sak varje dag. Som idag, jag har suttit här hela dagen, kikat runt på youtube en hel del faktiskt. Snackat massa skit med folk på msn. Mika och jag har fått riktig Mellofeber eller va man nu ska kalla de HAHA, så jäkla Kul!!!! :D Jag lyssnar ännu på Sonjas fantastiska låt "Du får inte", jag är helt kär i den, den går på repeat här!! iiih ge mig Sonjas skiva, eller iallafall den 8 oktober, snart eller?! :D hihi.

Jag fick mail av S också, tack så hemskt mycket!! Jag längtar verkligen, jag och Sara ska ha så sjuktkul, länge sen vi såg henne tillsammans nu!!! Jag räknar ner...

Inget vettigt att skriva, skriver kanske senare igen...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Mika

OM 6 MÅNADER ÄR VI I GLOOOOOOOOOOOOBEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!



och hahahahahahahhahaahhahahahahaha. dokumentär. efterfest. taxi. hahahahahahhaha. jag bara garvar.



JAG LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAAAAAAAAR!!!!!!!! <3

2008-09-14 @ 17:55:56
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback