Söndag!

2008-09-21 @ 11:51:45
Jag är vaken, vaknade bara för en liten stund sen. Och såklart åkte denna på på en gång, inte bra alls.. För nu kommer jag bli fast här hela jäkla dagen xD haha. Jag vet att de är jag själv som bestämmer, men jag kan verkligen inte slita mig från denna fast jag så gärna vill xD Men jag Måste göra något annat idag, slippa denna... Jag orkar verkligen inte sitta här och trycka på denna, när de ändå inte händer något här :S HAHA.  Och de är söndag idag, de blir en tråk och slappdag fan.

Nej jag kanske ska hoppa in duschen, eller äta frulle... Eller bara lyfta på baken och hämta chokladen som ligger på bordet framför mig (A) haha. De lät som en bra idé ju!!!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback