Sovdags snart...

2008-09-11 @ 23:35:14
Här ligger jag och tuggar tuggummi och knapprar på datorn ;D haha. Jag har hållt på typ och bloggat om alla dagar och jag är ännu inte klar, jag har en dag kvar., orkar inte mer just nu,. Så inläggen kommer nog upp imorrn :D hihi. Lyssnar på en grymt bra låt för tillfället.. Den heter I want you med DeDe, de är hennes senaste singel... Härlig låt!!!

Morgondagens planer.. Hm, lär till team sportia och se vad de är för träningskor man kan köpa och sen lär jag väl förbi komvux också och kolla vad som är problemet där xD HAHA. Drygt.. Sen blir de till att blogga ;D Yaaay!!

Nej nu ska jag glo runt på bloggar här...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback