Tisdag!

2008-09-09 @ 07:25:22
Här sitter vi och glor och de är typ inte en jäkel inne nånstans xD HAHA. De är la för tidigt, eller så fixar sig alla för skolan... Jag har iallafall tråkigt.. Men jag ska strax hoppa in i duschen : ) Och sedan ta mig iväg till stan igen sen får vi se vad som händer resten av dagen... Kvällen kommer jag och Micke spendera vid TV-huset, de är dags för Så ska det låta igen men denna gången med Sonja : ) hihi.

Slänger väl typ in ett inlägg när vi är hemma ikväll också : ) hihi.
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du har inte den där bilden på Musse, när han typ ligger i gräset och tuggar på en kotte? Det är en massa grässtrån framför han!?

2008-09-09 @ 14:19:09
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback