Tisdag.

2008-09-30 @ 11:25:41
Idag är det sista dagen i September, gud va fort de går nu asså. Snart vinter ju ;D haha.

Här sitter jag färdig och klar typ, ska fixa håret bara. Hade fått brev från CSN också, om mitt studiemedel, de gick igenom så jag får pengar, haha. Men jag förstår inte riktigt när jag får första utbetalningen, för jag trodde ju sista oktober, men här står de typ att första kommer en vecka efter kursstarten, hmm, men jag kan ju alltid hoppas på de :D Jag behöver ju alla pengar jag kan få (A). Annars gör jag inte mycket här nu, jag tänkte ta och fixa mina ramar här i rummet, fick ju bilderna i fredags : ) Jag slänger väl ut bilder på dem sen så ni får se xD Och sen ska jag faktiskt ta och skriva ner hiphop dansen från igår med Jennie, jag fick mail av henne inatt med låten vi dansade till, så jag kan dansa själv här hemma nu (AA) HAHA. Sen vet jag faktiskt inte vad jag mer ska göra idag... Men något hittar jag väl på kanske eller så trycker jag här hela dagen!

Nej nu ska jag fixa mig klart och ta en macka eller något : )
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback