Tisdag!

2008-09-02 @ 19:08:08
Sen sist...
Jag hittade på mina svenska papper om fördjupningen, naajs, så nu ligger de i en egen mapp så jag hittar de lätt!! Kollade även igenom alla grammatik papper också, fyfaan va kul de är asså, gaalet!! Så jag passade även på att städa lite i lådan där...

Sen har de inte hänt mycket.. Lyssnat på musik, suttit här och pratat med vänner, vart ute med mussebus, ätit ostbågar, kollat massa klipp på youtube och på datorn och saknat massa folk <3

Sitter här än och trycker, men snart är de mat tror jag.. Lät som Robert fixade med pommes innan, mums :D hihi. Tänkte ta och kolla lite på tv idag, först har vi Vänner nu vid halv :D Länge sen man såg de.. Sen bara måste jag kolla på So you think you can dance senare, jag är så sjukt danssugen så..... gaaah..

Nej nu blinkar de här...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback