Torsdag!

2008-09-18 @ 08:50:57
Jag är vaken, hör o häpna xD HAHA nej asså klockan ringde vid sex imorse, för Micke skulle ju till skolan, han drog typ strax efter sju typ : ) Sen har jag fixat mig och nu sitter jag här och blänger lite.. Det händer inte så mycket vid datorn vid denna tiden xD Men jag ska snart kila iväg, eller vid halv tio typ!!! Ska ta mig in till stan en stund, tänkte försöka hitta en tjocktröja, jag är i stort behov av en sån! Jag hoppas de inte är allt för kallt asså, då är det inge kul... Jag får la promenixa runt lite där, Micke skulle messa när han sluta och de är efter tre nån gång.. Så nåt skoj lär jag hitta på fram tills dess : )

Nu fick jag mail här som jag ska läsa och då avslutar jag här...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback