Upp och hoppa...

2008-09-04 @ 10:18:08
Yees jag är redan uppe, eller varit vaken ett tag och jag lyckades faktiskt ta mig upp fem minuter innan min klocka skulle ringa vid halv tio xD Yeah... Har hunnit duscha, sitter här med en handduk på skallen, snyggt!! Jag ska ner och äta lite frulle snart också : ) Och leta fram lite kläder för dagen!!

Mina planer today... Jag vet inte riktigt asså, men skolan ska jag till iallafall vid halv tre, strukturera upp de sista jag har kvar i svenskan, najs : ) Måste ta tag i min fördjupning, sätta mig in i grammatiken igen :D Sen vette tusan vad som händer, de kanske blir stan lite snabbt, de skulle ju vara kul, kanske kan ta de innan skolan.. Hmm får se hur tiden räcker till : )

Nu är det dags för frukost, skriver senare igen...
Smiling in love
/ C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback