Uppsala...

2008-09-05 @ 22:11:02
Nu är jag hemma iallafall...

Vi kom iväg vid 12 tiden idag ungefär, åkte förbi mormor och hämtade henne och blev kvar där en stund : ) Sen åkte vi iväg, efter lite krångel så var vi framme vid Ankans skola i Uppsala : ) Mitt ute i ingenting verkligen, haha, men de var skitmysigt inne i skolan, shiit : ) Mamma fixade de hon skulle göra där, träffade även Ankan lite snabbt.. Sen tog vi oss till Ikea som låg typ på andra sidan vägen där, där shoppade vi en hylla till mig :D yaay!! Sen åkte vi vidare till elevhemmet där Ankan bodde, väntade på henne och sedan gick vi in.. Hon bor väldigt mysigt asså, väldigt litet men ändå jäkligt mysigt : ) Hon packade ihop allt hon skulle ha med hem och sedan tog vi bilen in till stan... Vi tog och åt direkt när vi kom dit, blev på nåt knas ställe inne på Kvarnen gallerian. Inte gott alls, jag tog mos med korv och mosen smakade skit, så mycket vitpeppar xD HAHA. Sen trallade vi vidare in i stan, men vi hann typ bara kika in i två affärer sen lära vi tillbaks till bilen... Åkte förbi Ikea igen och sen till elevhemmet och sedan vidare hem, vi kom hem runt åtta ungefär : )

Jag Måste till Uppsala igen när jag får pengar... Jag Måste in på NewYorker och shoppa :D Shiiit va mycket snyggt de fanns där :D iiiih.

Väl hemma så blev det mat och sedan har jag monterat ihop min hylla :D Mucho kul ju :D hihi. De blev skitnajs här inne nu ju, ska bli väldigt kul att lägga i grejer i den!! Jag hittade en bild på den som jag slänger in här...
Och nu sitter jag här och snackar lite på msn och lyssnar på musik : ) Nej jag ska nog plocka i lite grejs i min nya hylla ;D
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback