Nathalie Rosenberg <3

2008-09-14 @ 23:58:18
Jag vet inte riktigt hur jag ska få ur mig i ord hur mycket denna person betyder för mig... Jag kan ju bara börja med att säga att jag är så sjukt glad över att jag inte tappade greppet om henne, hon är ju oslagbar!!!

Jag upptäckte henne i programmet Floor filler, när det började sändas hösten 2005.. Jag föll pladask för henne, hennes personlighet men framförallt för hennes utstrålning och känslan för dansen.. Shiit, de var så häftigt!! Minns hennes battle nummer mot Akira under tredje veckofinalen.. Hon dansade till She wants to move.. De var så coolt, jag blev såååå glad att de var hon som fick stanna, men sen var det ju the challenge dagen efter, hon åkte tyvärr ut, jag tyckte så synd om henne.. Jag minns hur ledsen jag blev, tårarna rann verkligen... Men jag gav ju inte upp hoppet om henne, tänkte ju att jag någon gång skulle få se henne ute runtom i Sverige!! För hon var verkligen helt fantastisk...

Dagen kom faktiskt, för att vara exakt så var de den 6 augusti 2006 i Göteborg under em-invigningen, hon var med och dansade bakom Cameron! De var så grymt att se henne ju! Och bara några dagar senare så såg jag henne igen i Gävle, också bakom Cameron. Jag gjorde då ett försök att få ut henne, pratade lite med Cameron men de funkade inte så bra...

Sen tog de nästintill ett år innan jag stod öga mot öga med henne. Datumet var den 1 juni 2007, det var nämligen Rix fm festival i Falun då, hon var med och dansade bakom September. Kommer alltid att minnas den dagen. Att jag Äntligen fick träffa henne, jag trodde inte det var sant. Att få se henne så nära. Att få prata med henne. Att få krama henne. Det klickade direkt mellan oss. Allt var så perfekt i den stunden. En liten träff blev det även i Västerås två veckor senare, lövely!

Det tog sedan över ett år innan nästa träff inträffade och de var på Sommarkrysset den 28 juni nu i somras, när hon dansade bakom Arash & Velvet, så jäkla grymt ju!!! Den känslan jag hade då, när jag träffade henne, kommer jag aldrig att glömma!!! Sån lycka de var, hon är en ren glädjespridare, hon är lövely!! Helgen efter där så var hon med bakom September, men jag var tyvärr på Mallorca då, men jag fick vara med på ett hörn, pratade med henne i telefon -jättestort tack verkligen!! Sen såg jag henne på Schlagerkvällen på priden också, bakom Velvet, så coolt!!

Hon är även med och dansar i den nya säsongen av Singing Bee som har premiär nu den 19 september. Det tycker jag inte ni ska missa... Hon är med i fyra program, men vet inte vilken ordning de sänds i (även jag sitter i publiken i tre av dem). Hon är sjukt grym! Och de dagarna kommer jag aldrig att glömma och de är enbart Tack vare dig, Nathalie, allt du sa och gjorde, det är obeskrivligt!!! Jag minns speciellt den 17 augusti, den spontana inspelningen, när vi fick reda på att hon skulle vara med 50 minuter innan... Det var så galet, och första träffen, kramen där... Ååååh <3


Jag är så tacksam över att jag har fått chansen att träffa och lärt känna henne, hon betyder så otroligt mycket för mig. Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne, allt hon sagt och gjort, jag finner inga ord!!! Hon känns nästan som en syster för mig, en del av mig! Ärligt, jag skulle inte klara mig utan henne.


Hon är en stor förebild för mig, både inom dansen och som person.. Den känslan, utstrålningen och den stora passionen hon har för dansen, de är så häftigt att se, hon lyser verkligen på scenen. Det syns att hon älskar det hon gör och det gör att man bara vill se mer av henne. Tack för att du gjorde så att jag fick upp ögonen för dansen, tack!!! Och som person, jag har nog aldrig träffat en person som är så himla godhjärtat, omtänksam, underbar och helt jäkla fantastisk som hon är.. som verkligen öppnar sitt hjärta och säger vad hon tycker, tänker och känner för en, helt amazing!! En tjej med båda fötterna på jorden. De här är verkligen en person jag ser upp till...

Jag uppskattar varje liten sekund tillsammans med henne.
Hon är allt och lite till... Då, nu & för alltid <3

Nathalie, Tack för att du är den du är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback