<3

2009-04-25 @ 23:10:44
Jag kollade på Babben & co tidigare här. Bara för att Jessica Andersson skulle vara med. Hon är ju helt fantastisk. Hon pratade lite om sin bok som släpptes i tisdags, som jag för övrigt måste köpa. Sedan lite vad som händer framöver och sådära. Mia Törnblom var också gäst denna gång, riktigt kul. Jag måste ta mig på en föreläsning för henne, lär hålla koll alltså. Och den tredje var Runar Sögaard, han var tråkig. Heta stolen var askul iallafall, haha, Synd att inte Jess kunde hålla sig in i det sista, men det hon föll på var ju askul HAHA. Men det var jättekul att se henne i rutan och höra henne sjunga lite. Jag saknar henne, vill träffa henne nu...


Puss på människan. <3

Kommentarer
Postat av: Mikael

jag också sakna henne <3

2009-04-26 @ 11:39:20
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback