And I can see it in your eyes, a thief of hearts in disguise.

2009-04-02 @ 13:47:12
Dagen blev inte alls som planerad alltså, haha. Ingen skola imorse iallafall, jag hann helt enkelt inte. Jag har snurrat runt på stan iallafall, hade ju 25% rabatt på Kappahl ju, så var dit och köpte ett linne och skärp. Snyggt till sommaren. Sedan kikade jag runt lite överallt, var till ica maxi och dollar också. Hittade filmer på maxi som jag ville ha, så får se om jag köper dem sedan. Kom hem lite efter tolv igen, kände inte för att dra på info&layouten idag. Jag har inte så mycket kvar heller, jag kan fixa de sista uppgifterna hemma. Kanske lär fixa det i helgen då.

Annars händer det inte mycket här just nu. Kikar runt på youtube och har mest tråkigt. Väntar på att mor ska komma hem från jobbet för då ska vi in till valbo, hihi. Lär kika in på gina lite, på harembyxorna. Och sedan blir det Ikea, för det är väl dit mor ska, haha. Sedan får vi se hur dagen blir...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback