Då blev man 21 idag då!!!

2009-04-03 @ 16:22:00
Nu är jag äntligen hemma för dagen, skönt. Jag fyller ju år idag som sagt, woho. :D Men det känns inte så värst mycket. Min dag har ju rullat på som vanligt, eller vanligt och vanligt. Jag var till tandläkarn imorse, sen vidare till jobbet efter det. Hem till lunch, mamma firade mig med lite presenter och sedan raka vägen till skolan. Pedagogiskt ledarskap mellan 13-15.30. Gjorde massa gruppövningar och sånt skoj. Hela gruppen sjöng för mig också. xD haha. De är roliga, tack så mycket!!! Tog en snabb vända förbi vårmarknaden på stan också, det var mycket folk ute. Kom hem vid fyra ungefär.

Tack alla vänner för gratulationerna, både på sms, face och sånt. :D Ni är bäst. ♥ Tacktack!!!

Nu ska jag dessvärre plugga, eller först lär jag glo runt på allt på datorn och sedan plugga så det står härliga till... måste måste måste.

Pusshej!


Jag saknar´t.

Kommentarer
Postat av: Mika

GRATTIS än en gång baby! <3

2009-04-03 @ 16:26:11
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej! Grattis på födelsedagen!!! Ha en fortsatt toppenbra dag!!! KRAM från oss....

2009-04-03 @ 16:44:43
Postat av: Mikael

Då kör vi Grattis här med då :D



Grattiiiiiiiiiis :D <3

2009-04-03 @ 18:55:37
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback