Don't be afraid, don't let this stop.

2009-04-26 @ 14:03:06
Sovit bort hela jäkla dagen igen typ, ingen som väcker en här hemma. xD haha. Jag kom iallafall upp kring halv ett här och har inte gjort så mycket sedan dess. Suttit här bara, pratat lite med syster och så. Nu väntar jag på att tvättmaskin ska gå klart så jag kan hoppa in i duschen. För jag, syster och mamma ska åka till valbo lite senare här, wohoo. Det ska bli najs, jag hoppas hitta något skoj. Inte allt för mycket bara, men lite grann iallafall. Efter det skjutsa syster till tåget typ. Och jag måste få något plugg gjort också, varför ska det vara så svårt?! Jag bara skjuter upp det hela tiden, men nu har jag faktiskt inte tid att göra det... Blä, får se vad som händer...

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback