Everybody let go, we can make a dancefloor.

2009-04-29 @ 21:13:33
Inget plugg har blivit gjort idag heller. Jag har mest bara suttit här vid datorn. Pratat med Milla på msn. Även pratat med Micke i telefon nån timme. Mycket sommarplanering G alltså, och jag tror vi fick ihop det galet bra. Och jag tror inte någon har missat att Britney Spears kommer till Sverige i sommar. Jag är helt uppspelt över det. Jag har gillat människan sedan hon slog igenom för hundra år sedan typ. Så jag bara måste se henne då!!! Hihi, I love her. Men det är ju min ekonomi som är min värsta fiende just nu, men det ska lösas så är det bara!!

Lyssnar på musik här nu. Pratar lite med Milla ännu. Pluggböckerna ligger här bredvid, jag borde göra något åt det. Lite kan jag väl göra idag iallafall, det skulle kännas så otroligt skönt ju. Får se vad som händer...

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Hoppas att du mår toppen!!! Det gör vi!!! Ha en skön Valborg och om du pratar med "Milla" hälsa henne från oss så JÄTTEMYCKET!!! KRAM E-M & Simon

2009-04-29 @ 22:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback