Får du gärna se åt ett annat håll.

2009-04-16 @ 22:16:23
Jag är hos pappa nu. Kom hit vid halv nio ungefär, då tog jag lite glass, väldigt gott. Kollade lite tv och pratade med Sinikka. Och nu sitter jag här och äter lite chips och dricker päron mer, hihi. Lyssnar även på Sonja, typ ända musiken som finns på pappas dator. (a)

Var ju och tränade tidigrae också. Step2, en timme. Jag älskar´t. Svettigt och härligt blir det. Körde lika program som hon brukar, men hon hade ändrat lite i första blocket, haha. Pratade lite med henne om det efteråt, och hon tyckte att det var något som inte stämde. xD haha. Men då fick hon reda på varför iallafall, haha. Lite kul att jag lägger programmet så bra på minnet.. Nästa träning är på tisdag, step1/styrka, woho.

Nu ska jag kika runt lite på bdb och face här.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback