Finally...

2009-04-14 @ 00:24:22
Nu har jag pluggat klart, woho. Det tog mycket längre tid än vad jag förväntade mig. Men skam den som ger sig, typ. Jag har iallafall läst igenom boken "Jämställdhet gör världen rikare!" som vi skulle skumma igenom till Pedagogiskt ledarskapskursen. Men det blev så att jag läste den, och tom skrev av lite viktiga grejer. Yay, det tog mycket tid dock. Men nu är jag klar med det och redo att lämna boken vidare till nästa person imorgon. Det känns skönt.
Och jag har hunnit kika igenom facebook också, glott runt på bilder där, myyys. Även kollat igenom bdb och lite bloggar, som jag dock ska fortsätta göra nu. Och lägga in massa musik på mobilen och sedan släcka ner. En ny dag imorgon, skolan väntar...

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback