För den som älskar, lever hoppet alltid kvar.

2009-04-16 @ 00:25:08
Det har inte hänt så mycket idag...

Tränade ju vid lunch-tid. Har kollat på Mamma Mia! också, den är ju bara så bra. Messat med lite folk och fått ordning på helgen, kommer bli bäst som sagt. Pratat med vänner på msn. Planerat sommaren lite. Kollat massor på tv. Testat kläder till helgen. Ätit godis och bara softat vid datorn och glott runt på allt som finns...


Idag blev vandrarhemmet i Gbg bokat också, gud va jag längtar. Sommarens höjdpunkt typ. Och biljetterna är uthämtade till Pride också, jag och Micke bokade de i helgen. Woho. Jag längtar till sommaren, så sjukt mycket!!!


Nu ska jag lyssna vidare på Beyonce här och sedan sova.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback