I can see myself in the movies.

2009-04-04 @ 13:11:16
Håret fixat, sminket är på, kläderna är på och jag har tagit en snabb städning i rummet. Nu ser det mycket bättre ut. Och jag blev sugen på att rensa garderoben nu också, haha, det behövs verkligen. Allt får verkligen inte plats, men det får jag göra senare, det kommer ju lite folk hit vid tre ungefär och firar mig så då blir det fika och sådant gott. :D Tyvärr kan jag inte tugga några hårda saker, för jag är så öm i tänderna, de bytte båge i överkäken igår hos tandis. xD haha. Tillochmed svårt med limpmacka. xD Yeah!!

Nu sitter jag här igen och lyssnar på Lady Gaga, grymt. Inget och göra nu,hmm..

Tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback