I´m I´m I´m The Queen.

2009-04-14 @ 15:34:36
Här sitter jag och jag ska inte bli kvar längre...

Jag kom upp imorse och tog mig iväg till skolan till lunch ungefär. Träffade Malin och Junia där, trevligt. Lämnade över boken till Hanna också. Vid ett var det dags för historia, vi skulle kolla på film. En dokumentär om hur Sverige blev ett land. xD haha. Woho, not. Men den var bara en timme så det gick fort.. Trallade hemåt efter det, träffade på morfar och margareta på stan så pratade lite med dem. Sedan typ raka vägen hemåt, har hunnit kikat igenom på allt här nu. Men nu är det dags för mat och sedan vidare och träna. Får se vad man orkar, är inbokad på step/styrka 75 min (den orkar jag.) och sedan push 60 min (den är värre, aldrig gått den.). Så får se vad som händer helt enkelt, ha.

Hörs senare ikväll igen...
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback