I meningar som aldrig tagit slut.

2009-04-29 @ 12:19:16
Det blev sent inatt igen, kom absolute inte i säng efter det senaste inlägget här. Klockan blev nog runt tre innan jag och Milla sa go´natt, haha. Sommaren gör oss galna, hur fan ska vi ha råd med allt?! xD haha. Menmen inte tid att tänka på det just nu, det tar vi senare. (a)

Hade ju klockan på ringning vid åtta idag men vaknade upp riktigt strax efter elva när mor kom hem på sin lunch på jobbet. Pratade lite med henne om hur jag ville göra i juni och jag ska jobba, får se när jag ska dit och prata schema med ordinarie, yay. Jag behöver alla pengar jag kan få känns det som! Annars har jag inte gjort ett skit här, bara glott runt på allt på datorn. Dåligt väder är det också, mulet och de har regnat och sådära. Fast det är ju egentligen skitbra för min del att det är dåligt väder, för då kan jag plugga, woho!! Det ska jag göra, så fort jag har duschat och ätit lite. Hörs senare.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback