Inte ett dugg trött men måste typ...

2009-04-22 @ 23:28:19
Det händer inte mycket här, jag sitter mest här och blänger på skärmen. Kollar lite smått på tv också, Sex and the city nu. Jag har kollat på tv nästan hela kvällen ju.. Började med Du är vad du äter, sedan Grey´s anatomy.. Sedan har bara tvn rullat i bakgrunden. Medans jag glott runt lite här på datorn, kikat runt på ikea och gina tricots hemsida. Pratat lite med mor om hur jag vill ha det i rummet efter tapetseringen. Vi har lite planer på hur det ska se ut, får se vad som händer sedan liksom. Annas har det inte hänt mycket, Run spelas för fullt...

Och nu ska jag faktiskt ta och hoppa i sängs, ska upp tidigt imorgon. Ska iväg på studiebesök med några från pedagogiskt ledarskaps gruppen. Ska mötas upp på skolan vid åtta, så jag lär komma upp. Så jag säger go´natt nu så hörs vi imorgon igen.

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback