Jag ska skrika så det hörs, genom muren du byggt upp.

2009-04-21 @ 20:16:46
Nu är vi äntligen hemma igen...

Vi kom iväg härifrån strax innan halv tolv ungefär. Och framme i Uppsala strax innan ett. Mamma skulle på utvecklingssamtal med syster så hon släppte av mig och mormor på IKEA, så vi strosade runt där. Mor och syster kom dit sedan, och vi tog oss till Bauhaus där vi köpte tapeter till mig. Nu gäller det bara att hitta någon ledig kväll eller helg och sätta igång. Hihi, innan sommaren har jag som mål iallafall. Vi kikade runt lite i olika affärer. Det blev lite shopping. Två hippieband inne på Gina tricot och tre t-shirtar på New yorker. Riktigt najs. Och vi åt på Pinocchio, för mig blev det kebab och strips. Vid halv sex begav vi oss hemåt typ. In på ica Maxi här hemma och sedan typ raka vägen hit.

  

Nu gör jag inte mycket, ska ta och glo igenom allt på datorn.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du borde komma hit och shoppa någon dag då vi slipper stressa tycker jag :)

2009-04-21 @ 21:00:47
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback