Lite stressad...?!

2009-04-23 @ 22:50:33

Tidigare här så satt jag och kollade igenom lite vad jag hade kvar i skolan och hur lång tid jag verkligen har kvar. Och vad ska man säga, jag tror jag börjar känna mig lite stressad nu alltså. Shiit. Och jag har fyra veckor kvar bara till mitt kursslut. F-Y-R-A! Det är inte bra alltså... Jag har en hel drös med uppgifter att fixa, kolla bara denna lista:

  • Historia A
    - Avsnitt 2, skrivuppgift.
    - Avsnitt 4, frågor i smågrupper 27/4, debatt 4/5, prov 12/5.
    - Avsnitt 5, vet ännu inte vad som ska göras.
  • Religion B
    - Religion och människosyn, diskussionsfrågor.
    - Religion och människosyn, diskussion om filmen Vi ses igen, barn.
    - Etik, rätten att vara förälder, skriftligt 30/4.
    - Etik, barnuppfostran, muntligt nån gång vecka 19.
    - Fördjupning, jag har inte ens börjat. xD
  • Desktop
    - Informationshäfte.
    - Affisch A3-format.
  • Info&layout A
    - Uppgifter kap 17.
    - Uppgifter kap 18.
    - Skriva fulltextmanus, redovisning 7/5.
  • Ped. ledarskap
    - Egen lektion.
  • Spanska
    - Prov kap4. ?

Förstår ni att jag är lite stressad nu?! Haha det är ju helt sjukt. ALLT detta ska jag hinna på FYRA veckor. Och ni som känner mig, vet ju att jag är jätteduktig *host* på att plugga.. *host* Detta kommer fan gå åt pipskogen. Men jag måste kämpa.. Jag kan väl chocka mig själv och lärarna, det skulle vara en kul grej ju. :P haha. Ni ser väl vilken kurs jag inte gillar så mycket va (aa) HAHA. Och den 5 maj ska vi på studieresa till Uppsala också, det ska bli mycket kul, hihi. Men först lär jag fokusera på all denna skit...

Lycka till att jag hinner allt detta...
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback