Om nån frågar mig om min dag.

2009-04-08 @ 23:18:33
Nu är det dags för sängen... typ. Det har inte hänt så mycket sedan sist, jag började läsa lite i boken men tröttnade. Och fixade det sista i min packning, tror allt är med nu. Förutom småsaker som jag fixar imorgon. Jag drar ju nämligen till Stockholm imorgon ju, till Micke. :D Firar påsk där, det ska bli trevligt. Vi har inget planerat direkt, så det ska bara bli mysigt att umgås och sådära. Datorn hänger såklart med på trippen också, så det blir inlägg under helgen. Så nästa inlägg som kommer så är jag in the huvudstad. Hihi, nu ska jag lyssna vidare på Sonja här, kika lite till i boken och sedan släcka ner och sova... Bussen går vid 11.10, så lär upp lite tidigt...

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Jodå, vi har visst planerat... Klippa film :D haha Ses imorrn!

2009-04-09 @ 00:36:37
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback