Standing in the light of your halo.

2009-04-30 @ 00:52:18
Klockan bara tickar iväg igen, ännu en sen kväll/natt här, haha. Sedan sist så har jag gjort klart en uppgift i religionen, woho. Det känns skönt alltså. Bara hundra kvar nu, haha, men det tar sig. Betalat dansgrejen för nästa helg, längtar. Snicksnackat på msn. Pratat med mor och syster lite grann. Nu sitter jag här och glor, musiken spelas för fullt. Pratar lite med Milla, annars händer det inte så mycket. Kanske dags att sova snart, det är ju en dag imorgon också och jag har lite att göra...

Före halv tio ska jag till Karl johan gården och bestämma juni-schemat med ordinarie. Sedan till skolan, träffa folk, plugga lite och skriva ut lite papper. Lektion vid ett till tre. Sedan hem, och jag blir väl här säkert. Men ska försöka plugga lite också. Så ser min dag imorgon ut.

Nu: sovdags.
Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback